بین مطالب وب سایت جستجو کنید

حسن محمودزاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ولی غلامی
سه شنبه 22 مهر 1399

لوگو و شعار برند برای ایجاد تاثیرات روانی بر مخاطب

شعار تبیلغاتی یعنی یک متن تاثیر گذار بر احساسات ، که مشتری را به یک مجموعه عوامل ارزش آفرین مورد نظرش مرتبط می سازد .

در این موارد ، شعار برند ، در کنار لوگو ( لوگو و شعار در کنار هم خط حمله برند محسوب می گردند )  تأثیر و سود مورد نظر مخاطب را تضمین می‌کنند . بعبارتی با درج یک شعار موثر در کنار لوگو ، اگر هر دو مورد شعار و لوگو به صورت اصولی کار شده باشند ، شما تمام راه های فرار پیش روی مشتری از انتخاب برندتان را خواهید بست !

در مبحث کارکرد های طراحی لوگو و در این روش ( معرفی برند ) ، سعی بر این است که مصرف کننده را وادار به شناخت و تجربه جدید نموده و در حقیقت به هنگام مشاهده طرح یک لوگوی جدید ، به قدری مجذوب باشد که مخاطب و بینننده لوگو پس از دستیابی به یک احساس خوب ، عزمش را در انتخاب محصول جذم کند .

همچینین لوگو فاکتور موثری برای ایجاد ارتباط بین افراد مختلف است ( به هنگام معرفی افراد دیگر برای استفاده از برند مورد نظر )

لوگوی حرفه ای ،  مخاطب خود را قادر میسازد تا نظرات قابل توجه و احساسات بی نظیر خود در مورد آن برند و حتی لوگو را بیان نماید .

بطور مثال ، شرکت بزرگ فروش الماس ( د-بیرز) با نمایش شکل الماس بعنوان عامل ارتباطی بین مخاطبین ، از نماد الماس به عنوان عامل محرک احساسات و همچنین ابزار ابراز احساسات مخاطب استفاده نمود .

در سال دو هزار و سه ، این شرکت با تغییر رویکرد برند و نتیجتا انعکاس این تغییر در طراحی لوگو خود ، از ابزار دیگری برای انتقال پیام‌ خود بهره برد: زنی با حلقه ازدواج درانشگتان دست راست ! ( استقلال و عدم نیاز به جنس مخالف ، برخلاف حلقه در انشگتان دست چپ ، که نماد وابستگی است ) .

تعداد بازدید از این مطلب: 1985
بازدید : 1985
ولی غلامی
چهار شنبه 9 مهر 1399

اخذ اقامت گرجستان

با گذشت زمان، روند اخذ اقامت در کشور گرجستان ممکن است پیچیده تر از قبل شود اما لازم است بدانید که در حال حاضر، مطمئن ترین روشهای اخذ اقامت در کشور گرجستان، خرید ملک و سرمایه گذاری هستند اما با توجه به احتمال قریب الوقوع پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا و معاهده ناتو و پر شدن سقف مهاجرتی این کشور، در صورت داشتن نقشه برای مهاجرت به این کشور خوش آب و هوا و زیبا به شما توصیه می کنیم سریعتر تصمیم گیری و تصمیم خود را اجرائی نمائید زیرا روند رو به رشد قیمت دلار در ایران و نوسانات مربوط به آن ممکن است روند مهاجرت را برای شما پیچیده و در نتیجه غیر ممکن نماید .

اقامت گرجستان

اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری

در گرجستان می توانید از طریق روش سرمایه گذاری اقامت دریافت کنید و در صورتی که سرمایه گذاری شما بصورت مستقیم و با حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار لاری باشد (۱۳۰ هزار دلار) به شما اقامت دائم تعلق می گیرد. فقط باید توجه داشته باشید که اینکار حتما می بایست بصورت هدفمند انجام شود و پرونده اقامت شما توسط یک وکیل باتجربه به اداره Public service hall ارجاع داده شود .

نکته مهم در این خصوص این است که مدارک و مستندات سرمایه گذاری شما باید به اندازه کافی قوی بوده و فعال بودن شرکت شما را در گرجستان نشان دهد تا با درخواست اقامت شما موافقت شود.

مبلغ سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار لاری برای هر فرد می باشد و در صورتی که چند شریک قصد اخذ اقامت در کشور گرجستان به صورت دائم را دارند می بایست هر شریک بصورت مستقیم ۳۰۰ هزار لاری سرمایه گذاری نماید .

اقامت گرجستان از طریق ازدواج

در صورتی که با یک تبعه گرجی ازدواج کنید می توانید درخواست اقامت دهید، اما این ازدواج به هیچ وجه نباید صوری باشد زیرا دستگاه های دولتی گرجستان زیرساخت مناسبی را برای بررسی و کنترل این نوع اقامت داشته و می توانند صوری بودن ازدواج را تشخیص دهند . اما در صورتی که ازدواج واقعی و بر اساس قوانین گرجستان باشد احتمال اعطای اقامت دائم گرجستان به وی زیاد می باشد .

اقامت تحصیلی در گرجستان

در گرجستان در صورتی که بتوانید در یکی از مقاطع تحصیلی از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر، پذیرش تحصیلی دریافت نمائید می توانید اقامت تحصیلی اخذ نمائید، بدین صورت که پس از دریافت پذیرش تحصیلی، از موسسه آموزشی که در آن پذیرش گرفته اید نامه تائیدیه پذیرش دریافت نمائید و از این طریق اقامت تحصیلی گرجستان را اخذ نمائید .

نکته مورد توجه در مورد این نوع اقامت در کشور گرجستان این است که اقامت تحصیلی در سوابق اقامتی فرد ثبت نخواهد شد و در صورتی که فرد بخواهد به سمت اخذ شهروندی گرجستان برود، این نوع اقامت برای وی مناسب نخواهد بود به همین دلیل هیچگونه سوابق اقامتی برای وی ثبت نخواهد شد . این نوع اقامت به دانشجویان و علاقمندان به فراگیری دانش و ادامه تحصیل در کشورهای اروپائی و آمریکا توصیه می شود زیرا تحصیل در گرجستان مزایای زیادی را برای پیشرفت تحصیلی فرد دارد .

تعداد بازدید از این مطلب: 2025
بازدید : 2025
ولی غلامی
پنج شنبه 3 مهر 1399

شهرک صنعتي قرچک
يكي از20 شهرك و ناحيه صنعتي ، شركت شهركهاي صنعتي تهران، در صدد ایجاد ۴ فاز به وسعت ۷۵۰ هکتار است
فاز اول دارای زون بندی فلزی، شیمیایی، غذایی و نساجی بوده، همه قطعات آن واگذار شده است دارای 150 واحد صنعتی فعال است
فاز دوم با قطعات بزرگتر از 700 متر مربع ، علاوه بر زون بندی فاز۱ دارای برق الکترونیک ، کانی غیر فلزی و سلولوزی نیز می باشد، در حال تکمیل ساخت و ساز است نیمه دوم ۹۹ واگذاری آن آغاز میگرد.
جواز های تاسیس جهاد ، صنایع (جواز تاسیس مجاز داخل شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران ) و همچنین صنوف توليدي ( نظیر خشکبار کیف و کفش، خیاطی جوراب و…) می توانند نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.
در حال حاضر قیمت پایه هر متر مربع ۲8۰ هزار تومان ( قطعات تجاری با مزايده واگذار ميشود) که به صورت اقساط ۳۶ ماه با مبلغ نقدی ۳۰ درصد از متقاضیان اخذ می شود.
کلیه خدمات مالی و اداری عقد قرارداد/تغییر نام/استعلام ادارات و… توسط دفتر مرکزی و اخذ انشعابات و مجوز احداث/پایان کار در شهرک انجام می گردد.

 

بهمن خطیبی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فاز نخست شهرک صنعتی قرچک به مساحت ۲۹۶ هکتار به طور کامل اجرایی شده و بیش از ۸۰۰ قرارداد در این شهرک به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۵۷ مورد وارد مرحله عملیاتی شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون ۴۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی قرچک در حال احداث می‌باشد که تا پیش از پایان امسال، تعدادی از این واحدها افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت فاز نخست شهرک صنعتی قرچک و استقبال صاحبان صنایع، توسعه این شهرک در دستور کار قرار گرفته لذا با هماهنگی به عمل آمده و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، فاز دوم شهرک صنعتی به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود.
خطیبی افزود: در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، موضوع توسعه شهرک صنعتی قرچک اعلام شد تا زیرساخت‌های قانونی این امر تأمین شود.
فرماندار قرچک اظهار کرد: به جز۱۱ صنف مستقر در تهران که در گذشته از استقرار و تولید در این شهرک استقبال کرده‌ و هم اکنون در این شهرک صنعتی قرچک مشغول تولید هستند، چندین صنف دیگر نیز آماده انعقاد تفاهم‌نامه هستند که با راه‌اندازی فاز دوم، زمینه استقرار این صنایع نیز فراهم می‌شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
آدرس: قرچک – کمربندی جنوبی بعد از کارخانه آجر ثبات – شهرک صنعتی قرچک


مختصات جغرافیایی: ۳۵درجه و ۲۴دقیقه و ۳۹ ثانیه شمالی و ۵۱ درجه و ۳۲ دقیقه ۴۳ ثانیه شرقی
پیش شماره تلفن: ۰۲۱ شماره تماس: ۳۶۱۹۴۵۰۰-۳۶۱۹۴۶۰۰
صنایع مجاز برای استقرار:
صنایع فلزی،غیرفلزی، سلولزی، نساجی، شیمیایی، برق و غذایی
تعدادی از واحدهای مستقر در شهرک
در حال حاضر و با شروع واگذاری زمین در شهرک و توافق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با اتحادیه صنوف در کشور مجوز استقرار صنف آجیل فروشان و خشکبار در این شهرک صادر شده است و در حال حاضر این امر در حال اجرا می باشد.

 

منبع : جهت خرید و فروش سوله در شهرک صنعتی قرچک در اجاره سوله در شهرک صنعتی قرچک و همچنین آگاهی از قیمت زمین در شهرک صنعتی قرچک و خرید و فروش کارخانه سالن و انبار در شهرک صنعتی قرچک با ما تماس بگیرید.
تعداد بازدید از این مطلب: 3018
بازدید : 3018


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود